Denon PCC-1000

Plaats hier uw vragen over alle ander materiaal zoals platenreinigers, kabels,...

Denon PCC-1000

Berichtdoor rmhad1975 » 05 Apr 2015, 09:00

Hallo allemaal ,

Zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met de Denon PCC-1000 (phono crosstalk canceler) en hier iets over kunnen vertellen ?
Alvast bedankt voor de reacties !
rmhad1975
Newbie

Re: Denon PCC-1000

Berichtdoor Kilroy » 05 Apr 2015, 09:41

Het gaat dus over dit toestel:

Afbeelding

Op internet is wel wat te vinden, maar ik vermoed dat je daar zelf al hebt gekeken....

It is a unit for performing PCC (Phono crosstalk canceller).

PCC is equipment which adds and negates a reverse cross talk to the cross talk of a phone pickup system, it is operating a knob using the attached record for adjustment, and an improvement hears to abbreviation-40dB in the most sensitive frequency band.

Between the equalizer amplifier output terminal and tape PB input terminal of a preamplifier or an Integrated Amplifier, when there is no equalizer amplifier output terminal, it uses, connecting between a Tape-Rec output and a Tape-PB input terminal.

The tape monitor switch is carried.

Electronic and the muting circuit by the combination of reed relay are carried, and the noise at the time of power switch on/off is prevented.

Misschien kan Jumping Jack hier helpen?
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Re: Denon PCC-1000

Berichtdoor rmhad1975 » 05 Apr 2015, 09:54

Hallo Kilroy ,

Ja wat er zo 1,2,3, op internet is terug te vinden heb ik gelezen en dat is niet veel.
Ik hoop op wat gebruikers ervaringen.

Bedankt voor je reactie i.i.g. !
rmhad1975
Newbie

Terug naar Alle andere materiaal