The Bite - Brussels - 7"

Ergens een interessante aanbieding gezien die je wil delen met andere forumleden? Plaats hier een verwijzing...
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

The Bite - Brussels - 7"

Bericht door Kilroy » 21 sep 2014, 15:37

Staat momenteel (21-09-2014) te koop op 2dehands

http://www.discogs.com/Bite-Brussels/release/1437861

Afbeelding

mot
Super Pro

Re: The Bite - Brussels - 7"

Bericht door mot » 21 sep 2014, 16:17

is weer zo'n 'valse' verkoper
de 7" heeft er al op gestaan
dan heb ik geboden en een beetje later werd het zoekertje verwijdert (er kwam geen hoger bod)
nu is ie weer 'te koop' aangeboden.
als je iets wil verkopen, dan hanteer je een vaste prijs of volg je de spelregels vh bieden op een eerlijke manier (de meest biedende heeft het artikel)
2de hands, kapaza staat vol met dit soort verkopers, jammer genoeg,....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 21 sep 2014, 18:57

is het een beetje het probleem bij tweedehands en kapaza, niets is bindend.Hierdoor zijn er mensen die dingen aanbieden maar als ze dan zien dat er niet genoeg geboden word verwijderen ze hun item.
Als koper weet je ook niet waneer je bod aanvaard word, vermits er geen einddatum is zoals ebay . Ik heb al biedingen gedaan waar ik na 2 maand nog steeds de hoogste bieder ben :(
Hetgeen ook wel gebeurt is dat mensen iets te koop aanbieden om te weten of het iets waard is. het gaat dan over items waar ze nergens info over vinden, ze zetten het dan op tweedehands om te kijken wat de reacties zijn, om op die manier te weten te komen of ze iets speciaal hebben.

refuge
Regular

Bericht door refuge » 03 okt 2014, 17:49

Deze The Bite single dubbel zitten, splinternieuw... wordt blijkbaar wel wat geld voor gevraagd, de zanger is een kennis, zal hem dus sowieso nooit weg doen.

Plaats reactie

Terug naar “Interessante koopjes en aanbiedingen”