Stevens HiFi Gent

Melding van positief en negatieve ervaringen met audio handelaars kunnen hier geplaatst worden. Let op met het plaatsen van negatieve reacties, dit valt volledig onder de verantwoordelijkheid van hij / zij die de reactie plaatst!

Stevens HiFi Gent

Berichtdoor Kilroy » 23 Aug 2018, 16:52

Na het plaatsen van een bericht op één of andere facebookpagina omtrent een probleem met de werking van mijn Marantz NA 8005 netwerkspeler, werd ik door Johan van Steven Hifi Gent (Bagattenstraat, waar ik mijn installatie had aangekocht), gecontacteerd met de vraag het toestel bij hen binnen te brengen voor nazicht.

Enkel dagen nadien kreeg ik een telefoontje dat het toestel was nagezien en opnieuw in orde was gezet en ik het mocht afhalen.

Vandaag de netwerkspeler afgehaald (stond trouwens nog te testspelen in de toonzaal). Blijkt dat het nazicht GRATIS was..... wat ik toch graag eens wil vermelden, want dit komt niet zo dikwijls meer voor.

Stevens Hifi verhuist trouwens naar een beter gelegen locatie in St-Martens Latem, Kortrijksesteenweg 33 (mét parkeergelegenheid).
Gebruikers-avatar
Kilroy
Site Admin

Terug naar Audio Handelaars