Dope lemon vinyl

Graag een duidelijke beschrijving van wat juist wordt gezocht....
Plaats reactie
MichelleVh
Newbie

Dope lemon vinyl

Bericht door MichelleVh »

Hey! Ik ben al ruime tijd op zoek naar de plaat Honey bones en Smooth big cat van Dope Lemon, maar tot nu toe zonder succes. Heeft hier iemand deze te koop of weet j waar ik deze lp's kan vinden, laat zeker iets weten :) bedankt!

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Dope lemon vinyl

Bericht door Kilroy »

"Dope Lemon ‎– Smooth Big Cat" is nog betaalbaar en staat o.a. te koop bij "Green Vinyl" (Nederlandse platenzaak) aan 38 euro. Ik vrees dat je deze moeilijk goedkoper zal kunnen vinden. Aangezien hij ook op de KDX platenbeurzen staat zou je met hem kunnen afspreken de plaat daar af te halen zodat je verzendkosten kan uitsparen, want die ga je nodig hebben om een exemplaar van "Honey bones" te kopen.

"Honey bones" staat te koop op discogs, voor de eerste persing betaal je tussen 150 en 200 euro. Ook de prijzen van de heruitgave swingen ondertussen al de pan uit (meer dan 100 euro).....

MichelleVh
Newbie

Bericht door MichelleVh »

Bedankt voor de tip! Ik zal Discogs wat in de gaten moeten houden dan. Ik heb smooth big cat uiteindelijk kunnen aankopen via consouling store in gent voor 26 euro, voor moesten er nog zoekenden zijn...

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

MichelleVh schreef:
16 okt 2020, 05:41
Bedankt voor de tip! Ik zal Discogs wat in de gaten moeten houden dan. Ik heb smooth big cat uiteindelijk kunnen aankopen via consouling store in gent voor 26 euro, voor moesten er nog zoekenden zijn...
Dat was alvast een goede aankoop! Veel succes in de zoektocht naar "Honey bones"!

Plaats reactie