Ook nieuw

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen aan de andere gebruikers. Wij horen graag welke muziek uw voorkeur heeft,....
Plaats reactie
88scythe
Newbie

Ook nieuw

Bericht door 88scythe » 13 dec 2016, 14:02

Hallo!

Geboren eind jaren tachtig, dus de hoogdagen van vinyl zelf niet meer meegemaakt. LP's kende ik vooral via pa en ma die er in mijn kinderjaren heel af en toe eens eentje draaiden.
In mijn puberteit zelf wel wat tweedehands LP's verzameld via de Kringwinkel maar nooit echt heel veel mee gedaan, en de LP's ook opgeborgen toen mijn oude platenspelertje het begaf.
Later nog als verjaardagscadeau een nieuw plastic geval gekregen dat amper de term "platenspeler" waardig was en waarschijnlijk meer kwaad dan goed deed aan mijn LP's. Gelukkig niet veel gebruikt ...

In de laatste twee jaar is het verlangen om een plaat op te leggen weer beginnen groeien. Af en toe eens een LP aangekocht (ook al had ik dus nog geen platendraaier :D ) en na maanden van beraadslagen en twijfelen en vergelijken en lezen een Pro-ject Cabon DC II Esprit SB aangekocht.

Nu wil ik mijn collectie nog wat laten groeien, en ga ik binnenkort ook eens beginnen rondneuzen voor degelijke speakers.
Tijdens mijn nu ook al maanden lang durende zoektocht naar "Little Heavy Burdens" van Intergalactic Lovers op dit forum gebotst.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Ook nieuw

Bericht door Kilroy » 13 dec 2016, 14:14

Welkom op het forum en succes met uw zoektocht!

Je hebt in elk geval met de Pro-ject Cabon DC II Esprit SB toch gekozen voor degelijk materiaal! Veel succes met de verzamelmicrobe en uw zoektocht naar nieuwe platen....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke » 14 dec 2016, 08:40

welkom hier, een goede smaak wat betrefd die intergalctic lovers, heb je verder nog bepaalde voorkeuren voor genre ofzo?

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Bericht door TKuppens25 » 15 dec 2016, 14:16

Welkom!! :D

Plaats reactie