AC/DC - POWER UP!

Hier kun je met al de rest terecht
TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

AC/DC - POWER UP!

Bericht door TKuppens25 »

Ik wacht wel met luisteren tot de vinyl in mijn bezit is dacht ik gisterenavond nog...
Maar sinds ik deze ochtend om 6u zag dat het hele album al online te luisteren was op hun youtube kanaal heb ik nog niets anders gedaan...
Nog iemand die zo vol verwachting hierop zat te wachten en zo enorm blij is met wat hij te horen krijgt!?
Echt een fantastisch album... Damn!

roefke
Super Pro

Re: AC/DC - POWER UP!

Bericht door roefke »

Niet noodzakelijk met deze release, maar ik ken dat gevoel, ja...vol verwachting wachten op een nieuwe release van je favorite band , toch zalig dat muziek een mens zo kan raken hé.
ik had dat vroeger met Ramones, om 10u in de regen aan de winkel gaan staan om hun nieuwe plaat te kopen ;)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Nog nooit gehoord van deze "wissel- en gelijkspanningsband"..... Het zou gaan om 2 Australische broers die thuis te veel lawaai maakten en van hun ouders buiten moesten gaan spelen. Er zouden zich dan blijkbaar enkele buurjongens bij hen gevoegd hebben en ze zouden samen met hun gitaargeweld toch al hier en daar op een podium hebben gestaan! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

De recensie van de nieuwe plaat staat ondertussen Hier!

Geniet er van Tom! Hun nieuwe plaat klinkt inderdaad geweldig!

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

roefke schreef:
13 nov 2020, 08:49
Niet noodzakelijk met deze release, maar ik ken dat gevoel, ja...vol verwachting wachten op een nieuwe release van je favorite band , toch zalig dat muziek een mens zo kan raken hé.
ik had dat vroeger met Ramones, om 10u in de regen aan de winkel gaan staan om hun nieuwe plaat te kopen ;)
Of zo ne nieuwe van Led Zep (lang voor mennen tijd) of Greta Van Fleet, zalig he man! ;)

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Kilroy schreef:
13 nov 2020, 09:07
Nog nooit gehoord van deze "wissel- en gelijkspanningsband"..... Het zou gaan om 2 Australische broers die thuis te veel lawaai maakten en van hun ouders buiten moesten gaan spelen. Er zouden zich dan blijkbaar enkele buurjongens bij hen gevoegd hebben en ze zouden samen met hun gitaargeweld toch al hier en daar op een podium hebben gestaan! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

De recensie van de nieuwe plaat staat ondertussen Hier!

Geniet er van Tom! Hun nieuwe plaat klinkt inderdaad geweldig!
Hehee... Ge kunt het nie laten he ;) merci! Zal wel lukken als ze ooit hier geraakt...!!

BlackMonk
Super Pro

Bericht door BlackMonk »

Ik sta verbaasd dat jullie dat zo goed vinden klinken. Het is namelijk kapotgecomprimeerd. Nog steeds de vermaledijde loudness wars.
Ziehier de DR-waarden van Power Up:
Afbeelding(<klik voor een groter plaatje!)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

TKuppens25 schreef:
13 nov 2020, 13:57

Of zo ne nieuwe van Led Zep (lang voor mennen tijd) of Greta Van Fleet, zalig he man! ;)
Die Greta dat was toch de wc madam op graspop 2 jaar terug, hoe zou het haar vergaan zijn in deze coronatijd :lol:

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

BlackMonk schreef:
13 nov 2020, 14:45
Ik sta verbaasd dat jullie dat zo goed vinden klinken. Het is namelijk kapotgecomprimeerd. Nog steeds de vermaledijde loudness wars.
voor ac/dc fans speelt die loudnesswars gene rol , als het maar "loud " is :lol: :lol:

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Ik ben het wel eens met je dat de "loudness war" veel schade toebrengt, zeker bij heruitgaves, MAAR: nieuwe platen moeten klinken zoals de artiest dat wil (daarom krijgen ze ook testpersingen) en blijkbaar wil AC/DC dat de muziek zo klinkt zeker.....

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

roefke schreef:
13 nov 2020, 16:31
BlackMonk schreef:
13 nov 2020, 14:45
voor ac/dc fans speelt die loudnesswars gene rol , als het maar "loud " is :lol: :lol:
't is Da! ;) If it's loud we're proud ;)

Plaats reactie