VZW oprichten

Hier kun je met al de rest terecht
Plaats reactie
Morkgryner
Pro

VZW oprichten

Bericht door Morkgryner » 03 dec 2019, 10:43

Dit jaar men eerste platenbeurs laten doorgaan.
De volgende editie voor volgend jaar staat al op het programma en nu wil ik wel in orde zijn qua administratie.
Dus wil ik een VZW oprichten om alles in orde te krijgen, en omdat ik van plan ben om nog andere evenementen te organiseren o.a. optredens etc. Ik heb al enkele mails verzonden gehad naar boekhoudkantoren maar die zijn precies te lui om te reageren of hebben geen nood aan kleine garnalen zoals ik.
Dus nu is men vraag of er iemand een goei adres (mail, website) heeft waar men dat voor mij in orde wil brengen. Ik heb een goeie link gevonden op poppunt.be en daar vind ik al veel info en is het waarschijnlijk mogelijk om het via die handleiding zelf te doen, maar ik wil zeker zijn dat alles goed in orde is en dus zal ik er maar wat extra dollars aan spenderen zodat we gerust zijn voor de volgende jaren.

Indien het een kantoor is ofzo liefst in de buurt van Westerlo en (verre) omstreken.

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: VZW oprichten

Bericht door Kilroy » 03 dec 2019, 11:22

HIER kan je alvast ook hen één en ander vinden!

Let op met info op internet, want de wetgeving rond VZW's is gewijzigd sinds 1 mei 2019, héél recent dus, en de meeste internetinfo is mogelijk achterhaald!

Plaats reactie