Ronny's HQ - Deinze

Melding van positief en negatieve ervaringen met audio handelaars kunnen hier geplaatst worden. Let op met het plaatsen van negatieve reacties, dit valt volledig onder de verantwoordelijkheid van hij / zij die de reactie plaatst!
Plaats reactie
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Ronny's HQ - Deinze

Bericht door Kilroy » 29 okt 2016, 07:30

Aangezien ik op zoek ben (was ondertussen) naar een nieuwe stereo-keten én daar een folder voor de toestellen van Cambridge Audio (de toestellen uit de CX-reeks of de 851 serie) mijn aandacht hadden getrokken ben ik eens langs geweest bij "Ronny's HQ - Deinze", officiële verdeler van o.a. Cambridge Audio.

Jammer genoeg was het daar niet mogelijk het toestel (dat in de toonzaal uitgesteld stond) te beluisteren.... ik denk niet dat het zo een grote moeite is om enkele kabels te versteken van een versterker (die onder deze van Cambridge Audio stond te spelen) naar een versterker die 20 cm hoger staat.

'k heb mijn goede voornemens dan maar opgeborgen en ben verder op zoek gegaan....

Thuis heb ik toch nog eens op de website gekeken en volgende mededeling trok mijn aandacht:

Welkom bij Ronny's

Bij Ronny’s houden we steeds een vinger aan de pols van de meest recente technologische ontwikkelingen in hifi, televisie en multiroom. Zo kunnen we u gericht adviseren en informeren.

Uw persoonlijke wensen en behoeften vormen de basis voor alles wat wij doen. Service wordt bij ons dan ook met een grote S geschreven. Dat begint met een vriendelijk onthaal, waarbij wij graag tijd maken voor u.

Wij komen alles installeren, aansluiten en toelichten bij u thuis. Hebt u achteraf nog vragen, dan staan wij u graag telefonisch te woord.

Ronny en Thessa

Waarschijnlijk was dit uitzonderlijk niet van toepassing tijdens mijn bezoek?

TKuppens25
Super Pro
Contacteer:

Re: Ronny's HQ - Deinze

Bericht door TKuppens25 » 30 okt 2016, 06:33

Iets zeggen is makkelijk hé! Maar dan alles wat je zegt nakomen... Er zijn er wel meerdere dealers die daar de mist in gaan!

Plaats reactie

Terug naar “Audio Handelaars”