Wat heb je als laatste gekocht?

Heb je pas een leuke plaat gevonden? Echt een koopje gedaan? Of gewoon omdat de plaat een leuke cover had? Blind gekocht en toch héél goed? Laat hier weten...
Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Re: Wat heb je als laatste gekocht?

Bericht door Kilroy »

roefke schreef:
14 apr 2020, 19:46
original , daarom superblij, heeft wel wat centen gekost, maar besefte dat ik ze waarschijnlijk voor deze prijs nooit meer zou vinden
Is sowieso een héél moeilijk plaatje dat inderdaad hoge prijzen scoort.... is niet mijn genre, maar dit vind ik wel een goed nummer!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Kilroy schreef:
15 apr 2020, 05:52
roefke schreef:
original , daarom superblij, heeft wel wat centen gekost, maar besefte dat ik ze waarschijnlijk voor deze prijs nooit meer zou vinden
Is sowieso een héél moeilijk plaatje dat inderdaad hoge prijzen scoort.... is niet mijn genre, maar dit vind ik wel een goed nummer!
verkoper had deze al een tijdje te koop staan aan 275, maar kreeg hem niet verkocht vanwege lelijke stickers op hoes, toen hij zijn prijs zakte naar 200 heb ik toegehapt, die stond al zo lang op mijn lijstje, en nu heb ik nog een meevaller: ik heb de lelijkste sticker kunnen verwijderen . Ziet er nu veel beter uit :

Afbeelding
Afbeelding

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

roefke schreef:
15 apr 2020, 07:26
Kilroy schreef:
15 apr 2020, 05:52
roefke schreef:
verkoper had deze al een tijdje te koop staan aan 275, maar kreeg hem niet verkocht vanwege lelijke stickers op hoes, toen hij zijn prijs zakte naar 200 heb ik toegehapt, die stond al zo lang op mijn lijstje, en nu heb ik nog een meevaller: ik heb de lelijkste sticker kunnen verwijderen . Ziet er nu veel beter uit :
Inderdaad een "hap uit het budget" maar inderdaad een koopje... goedkoopste op discogs 300 euro, gemiddelde verkoopprijs 450.... er zijn er "maar" 110 die het plaatje zoeken en slechts 34 discogs-members die het in de collectie hebben....
Zo zie je dat het heruitgeven van een plaat niet echt veel doet aan de prijzen van de originele uitgave!

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Kilroy schreef:
15 apr 2020, 07:34

Inderdaad een "hap uit het budget" maar inderdaad een koopje... goedkoopste op discogs 300 euro, gemiddelde verkoopprijs 450.... er zijn er "maar" 110 die het plaatje zoeken en slechts 34 discogs-members die het in de collectie hebben....
Zo zie je dat het heruitgeven van een plaat niet echt veel doet aan de prijzen van de originele uitgave!
moeilijk in te schatten,of herperingen invloed hebben soms wel soms niet, ik denk dat voor " echt zeldzame collectors" (en dit is er mijn inziens eentje) , herpersingen weinig invloed hebben. Er zijn altijd verzamelaars zoals ik die toch graag een originele in hun collectie willen.
En ik heb het gevoel dat ik deze nooit meer aan deze prijs zal tegenkomen ;)

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

Nieuw....

Noordkaap / Monza / Meuris - Gigant - Grand - Mirage (4LP + boek / 2020)

(Enkel via Bandcamp en na live-concerten te koop - Limited to 500 copies)

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Kilroy schreef:
15 apr 2020, 16:39
Nieuw....

is dat dan dezelde release dan deze? : https://www.discogs.com/Noordkaap-Monza ... se/6874883

ik kocht die zowat 4a 5 jaar geleden reeds

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

roefke schreef:
15 apr 2020, 21:15
Kilroy schreef:
Nieuw....

is dat dan dezelde release dan deze? : https://www.discogs.com/Noordkaap-Monza ... se/6874883

Zou een nieuwe release zijn, met boek (volgens bandcamp verschenen op 31/12/2020)... Of een heruitgave met boek, geen idee hoe we dit gaan noemen ;-)

BlackMonk
Pro

Bericht door BlackMonk »

En hoe zit het met de dynamiek?

Kilroy
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Kilroy »

BlackMonk schreef:
16 apr 2020, 09:49
En hoe zit het met de dynamiek?
Geen idee... ik heb de platen ook nog niet ontvangen....

roefke
Super Pro

Bericht door roefke »

Kilroy schreef:
16 apr 2020, 06:56
roefke schreef:
15 apr 2020, 21:15
Kilroy schreef:
Nieuw....

Zou een nieuwe release zijn, met boek (volgens bandcamp verschenen op 31/12/2020)... Of een heruitgave met boek, geen idee hoe we dit gaan noemen ;-)
ben benieuwd waar verschil in zit , mischien een ander uitgebreider boek, wat in mijn box zit is een fotoboek ter grote van lp , met een tekst van stijn meuris, Als ge uw box ontvangen hebt, post dan eens een fotoke als ge wilt, kan ik vergelijken ;)

Plaats reactie